Urszula Biegańska

Urszula Biegańska od 18 lat buduje karierę w marketingu międzynarodowym. Pierwszych sześć lat spędziła w Procter&Gamble, pracując w zespołach lokalnych i globalnych w Warszawie i Genewie, a następnie przeniosła się do Grupy LEGO – począwszy od regionalnego biura w Pradze, globalnego w Danii, do obecnej roli Dyrektorki Marketingu na Bliski Wschód i Afrykę. W ramach tej roli współtworzyła pierwsze biuro LEGO w Dubaju, gdzie przeniosła się w 2019 roku. Zarządza multifunkcyjnym zespołem marketingowym w biurach w Dubaju i Johannesburgu.
Specjalnością Urszuli jest wprowadzanie marek na nowe rynki. Jednocześnie jest zaangażowana w budowanie kampanii społecznych, których celem jest zmiana percepcji w społeczeństwie na temat uzdolnień dzieci. Jednym z przykładów jest pierwsza dla marki LEGO kampania pokazująca uzdolnienia dziewczynek z zakresu STEM – Imagination has no Gender. Warto też wspomnieć o współpracy z arabskim programem kosmicznym i młodymi wynalazczyniami z Emiratów w ramach kampanii Girls are Ready, która została wykorzystana przez grupę LEGO na poziomie globalnym. W ramach działań CSR marki Urszula jest zaangażowana w promowanie zabawy jako środka do terapii dzieci w spektrum autyzmu, a także ludzi starszych cierpiących na schorzenia związane z pamięcią i percepcją.
Za stworzone kampanie Urszula ma na swoim koncie wiele nagród, m.in. brązowego Lwa Cannes, złote i srebrne Effie MENA, a także złoty Lynx MENA.
Zajmuje się tez działalnością w społeczności marketingowej na Bliskim Wschodzie – jest członkinią zarządu Marketing Society UAE, gdzie zajmuje się strategia coachingu i rozwoju młodych talentów marketingowych w regionie. W wolnym czasie zajmuje się pisarstwem, do tej pory wydała trzy powieści pod pseudonimem Ula Gudel.